Η καμπάνια ΣΠΑΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ, ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ είναι μια εκστρατεία ευαισθητοποίησης με αποστολή να δώσει σε όλους μας τη δυνατότητα να κατανοήσουμε καλύτερα, να υποστηρίξουμε και να βοηθήσουμε όσους ζουν με την κατάθλιψη. Η συγκεκριμένη εκστρατεία αναπτύχθηκε από την Johnson & Johnson σε συνεργασία με την Ελληνική Ψυχιατρική Εταιρεία (ΕΨΕ) και το Ελληνικό Δίκτυο Φροντιστών ΕΠΙΟΝΗ.
Η εκστρατεία έχει σχεδιαστεί με στόχο να αυξήσει την ευαισθητοποίηση γύρω από τις προκλήσεις που επιφυλάσσει η ζωή με διαφορετικούς τύπους κατάθλιψης, στους οποίους συμπεριλαμβάνεται και η Μείζων Καταθλιπτική Διαταραχή (ΜΚΔ).
Ο φόβος του στίγματος και των διακρίσεων μπορεί να εμποδίσει τους ανθρώπους που ζουν με την κατάθλιψη να ζητήσουν τη βοήθεια που χρειάζονται. Αφιερώνοντας χρόνο για να καταλάβουμε καλύτερα την κατάθλιψη, συμπεριλαμβανομένης της Mείζονος Kαταθλιπτικής Διαταραχής (ΜΚΔ), και μιλώντας με τα αγαπημένα μας πρόσωπα για την ψυχική υγεία, μπορούμε να ενθαρρύνουμε περισσότερους ανθρώπους να λάβουν την κατάλληλη